2017年6月19日

又一單


今朝瞓醒,新聞報導在英國北倫敦又有一單恐襲,我唔知我可以堅強幾耐。本來很冷靜的英國人,依家已經真正感受到有危機,感到自身不安全了。

網上圖片



20 則留言 :

  1. 呢單係咪針對回教徒呢?
    巴黎今日都有一單, 用貨車撞警車

    回覆刪除
  2. 3個月內第4單真係好過份>_<,但無論如何都要撐住。願主醫治受傷的人和心,讓我們在危難中彼此扶持,彼此關顧,阿們。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你的祝福,我哋大家每日都祈禱,倚靠神,因人生面對不同的際遇,其中不少是人力未必可以面對,很需要神幫助。

      刪除
  3. 祝福傷者早日痊癒!亡者安息!

    回覆刪除
    回覆
    1. 他們家人的心靈現在都很脆弱,大家要互相支持呢。

      刪除
  4. 回覆
    1. God bless the world, it's so glorious. God bless the ones we've loved. God bless the ones we've lost.

      刪除
  5. 相信你也很擔心自己的安危, 願主眷顧你和你老爹! 我去過一次英國, 已愛上了這地方, 希望英國早日回復平靜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你的祝福,我地不斷祈禱,主必聽見。

      刪除
  6. 真係好心痛....
    大家都要振作~唔可以屈服~

    回覆刪除
  7. 尋晚睇到新聞都嚇左一跳, 又係英國!
    希望大家都平平安安!

    回覆刪除
  8. 少D去教徒&人多既地方,小心為上

    回覆刪除