2017年6月18日

Blog 聚


今天與新加坡 blog 友 ''愛美麗'' 見面,以為可以去食個早餐。可惜佢已經食左一份 English Breakfast 來,所以我地只好在馬莎飲杯野,傾下計先。之後會合她的朋友,一齊去食晏,她朋友住 local 介紹我哋去一間法國餐廳午餐。


老DAD點了burger,佢話 ''好好好好'' 食,burger 很 juicy,包包用 brioche 很軟熟。我見隔離檯的燒吞拿魚扒好靚,又叫了一份。燒得真的恰恰好,很軟,很滑,配菜又靚。其他朋友就點了牛扒。


吃飽,傾飽,要 say goodbye 要下年先見喇。 我哋倆父女就繼續行街。


見到有波鞋減價,GEOX £10,PUMA £15,唔買唔得啦!


PS:大家小心呀!這裡很容易被人偷相架。最好在相片加入標籤或說明呀!


21 則留言 :

  1. 見Blog友開心,有無悶親老Dad

    回覆刪除
    回覆
    1. 老DAD同愛美麗都識啦,佢地在新加坡見過面,食過飯,遊過夜市架。

      刪除
  2. 老DAD個burger件牛牛好厚身呀,睇見都覺正!

    Blog友聚真係開心,如果我地有一日喺香港到見面就正啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果我知道個 burger 咁厚肉都咁juicy ,我都食呀。 plan 下啦,可能我哋真係可以在香港見呢。

      刪除
  3. 係你個卜見到愛美麗的消息,好開心呀!吾知愛美麗仲記吾記得我呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 愛美麗係我啓蒙師傅,我跟佢學麵包蛋糕架。

      刪除
  4. 好友相敘已經好開心,加上食物又正,開心加開心!

    回覆刪除
  5. 難得blog友相聚
    波鞋真係好抵買

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我以為佢唔得閑搵我架。 就是無心插柳就買到減價野。

      刪除
  6. 咁難得可以見面~一定傾得好開心呢~!

    回覆刪除