2016年11月29日

星期一


星期一係 Cyber Monday 都唔關我事,今年我真係無咩野要買。 
繼續我的 long weekend,和老DAD出倫敦唐人街飲茶,買餸。本來想去新開的Lego 旗艦店𥄫𥄫,不過老DAD食飽唔願行,而且天氣又凍呢。


2016年11月28日

聖誕市集


今年第一個行的聖誕市集,在Rochester。 往年會在 12月先來,因為有Dickens嘉年華呢。即係這個 weekend 去就更加有氣氛了。

2016年11月25日

Black Friday


今日係Black Friday, 這個美式節日,無端端在幾年間 ''忽然'' 在英國流行起來。其實,平時減價更加多啦。



2016年11月24日

新生命


今年,我部門喜事特別多,這個已經是 2016 第 3個 bb 喇。 當中有一個因為身體有事,同事唔想分享。 
其實應該係有4 個 bb,同事的外孫
另外一個(第 5 個)不關任何同事嘅,只係個媽媽在我分行的辦公室即時生產呢!


2016年11月23日

手作仔


其實我好鍾意食壽司,但英國出外面食,好貴,又唔新鮮。 生海鮮更加唔夠膽食,除左去有信譽的餐廳。

2016年11月22日

咖啡雪芳 coffee chiffon


我的同事覺得好神奇,點解蛋糕可以做到咁鬆軟,同事們唔識整嘛!
其實唔係我叻,只是個食譜好,個食譜也不是我的,是從食譜書抄來,然後加加減減。

食唔厭的雪芳蛋糕,嘻嘻!


2016年11月21日

傾計


同事約我放工去傾計,坐底叫杯咖啡食件餅。 

點知講唔夠10分鐘,佢就喊左出來,原來佢的三年婚姻玩完左。我不是一個好聆聽者,真係唔知比咩反應佢。

佢地大家都無小朋友,事件好快會搞清楚。


2016年11月20日

果醬曲奇 Jam cookies


那天買黃豆粉,點知買錯左黃豆糠,如果用來做糯米糍,就會是兩會事。這個口感好鞋,所以又要想辦法去消滅喇。


2016年11月18日

藍莓菠蘿杯子蛋糕


哈哈,仍然是上次用剩的 ''酸'' 藍莓啊!無辦法啦,除左壞的,臭的,我都會食架!盡量用埋佢,不會浪費食物。


2016年11月17日

準備


聖誕節就來喇! 往年,我十月已經準備好所有禮物。近年已經不用太費心,大家已經講好 ,大人不用送。不過送糖,送餅等少少地都要嘅。過時過節,無理由兩疏蕉去人屋企嘛。


2016年11月15日

鹽漬鯖魚


在英國,鯖魚是平價魚,因為大腥味,西人很少買新鮮的吃。但會食其罐頭,鹽漬,或者煙燻。


2016年11月14日

蘿蔔糕


最近街市的白蘿蔔靚到不得了,又大又多汁。我通常買來炆牛肉,煮魚。 今次就用來做蘿蔔糕。


2016年11月13日

有備而來


自從上次和老DAD去過餵鴨仔,佢心思思又要去。 我叫佢自己平日去餵,佢又話費事, ''費事'' 即係點解?


2016年11月10日

紅寶石


朝早返工經過街口的士多,入左好多石榴,大大個,又平,忍左幾日,最後都買左兩個 (£1.20)。


2016年11月9日

今日頭條


今日是美國大選,結果是 Trump 和 Clinton 都係差幾果百分點咋!

頭條新聞標題: 全世界都驚訝!  我又覺得未必, 情況跟早前英國脫歐的感覺一樣


2016年11月8日

黑毛豬肉腸


西超開左一條賣西班牙/意大利食物的銷售線。充滿好奇心下,買左一條西班牙黑毛豬的辣肉腸 Chorizo。

2016年11月6日

㷛仔飯大哂冷


這幾個星期煮左好多餐㷛仔飯呀,老DAD好鍾意食。其實我細時,嫲嫲都成日煮有味飯比我做午餐架。


2016年11月4日

酸到痺


第一次買到酸到痺的藍莓, 點到食唔落口。 又唔好彩,買到可以放到爛都唔熟的黃梅,又好酸喎。 
不要浪費食物!最好就係用來焗蛋糕啦!


2016年11月3日

特別偏愛


每個人對食物都會有特別的偏愛。
我外出食餐,唔鍾意叫飯,因為屋企晚晚都煮飯呀。 


2016年11月2日

白色雞蛋


在印象中,我好似從來無買過白色雞蛋,不過友人話,白蛋的蛋白特別多,用來做雪芳蛋糕有著數!

2016年11月1日